زهراسادات مهدویزهراسادات مهدوی، تا این لحظه: 13 سال و 10 ماه و 28 روز سن داره

خاطرات من و زهرا

مهمونی دوره

1390/12/19 1:02
نویسنده : مامان حمیده
337 بازدید
اشتراک گذاری

از دو هفته قبل همه دوستام رو دعوت کرده بودم که به خونمون بیان تو این چند با زهرا سادات همش خاله ها رو میشمردیم که زهرا سادات خیلی بامزه یکی یکی ناخن هاش رد باز میکرد خاله ازاده و بردیا جون .خاله

نجمه که از اراک اومده بود و میشه گفت مهمونی به خاطر خاله نجمه بود چون از ما دوره و ما خیلی دل تنگش شده بودیم  خاله حمیده .خاله سارا . خاله مرضیه که حسابی همه خاله ها مارو خجالت زده کردن و هر کدوم برای زهرا سادات هدیه اوردن من که زهرا سادات رو قبل از اینکه مهمونها بیان حسابی بهش رسیده بودم موهاشو شونه کرده بودم گل سر زده بودم کلی براش کلاس گذاشته بودم وقتی که داشت با بردیا بازی میکرد کلاه عتیقشو با سویی شرتش رو پیدا کرد و حسابی کلید کرد کرده بود که اینا رو می خوام بپوشم و من هر کاری کردم راضی نشد و من هم مجبور شدم همون لباسهارو تنش کنم و موقعی هم که میخواستیم کلی عکس بگیریم لباس هارو در نیاورد و با همون تیپ منحصر به فردش کلی عکس گرفت و این یکی از بیاد ماندنی ترین کارهای شیطنت امیز زهرا سادات بود شکلکهای جالب و متنوع آروین

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (2)

بابای ملیسا
19 اسفند 90 11:01
با سلام . ضمن تبریک به خاطر وبلاگ قشنگتون ، وبلاگ ملیسا خانم به روز شد . لطف کنید و با تشریف فرمائی خودتون ، ملیسا ، دختر عزیز من رو خوشحال کنید و با گذاشتن یه یادگاری ، روزهای قشنگش رو قشنگتر و پر خاطره تر کنید . ممنونم از حضور شما


محيا كوچولو
24 اسفند 90 15:47
سلام خيلي شرمنده من پاي لپ تاپ نبودم الان ديدم پيغامتونو منم سال جديد رو بهتون تبريك ميگم با بهترين آرزوها