زهراسادات مهدویزهراسادات مهدوی، تا این لحظه: 13 سال و 10 ماه و 29 روز سن داره

خاطرات من و زهرا

در کوچه پس کوچه های خاطرات یک سالگی

1390/10/24 0:47
نویسنده : مامان حمیده
237 بازدید
اشتراک گذاری

شكلك هاي كلفاز >>www.kalfaz.blogfa.com<<تولد پارسا کوچولو پسر خاله تپل مپل

چند روزی که خاله ساره یه پسر خوشکل به دنیا اورده ماهم چون که خونه هامون توی یه آپارتمانه بیشتر اوقات خونه اونها بودیم یه شب که زهرا سادات خواب بود به باباش و دایی علی گفتم که مراقب زهرا سادات باشن که برم یه سر به خاله و نی نی بزنم چند دقیقه گذشتکه بابای زهرا سادات زنگ زد و گفت وسیله گذاشتم توی اسانسور برو بردار منم فکر کردم که زباله گذاشته برم بذارم دم در همین جوری رفتم نگاه کردم دیدم وای خدای من زهرا سادات رو گذاشتن توی کرییر و گذاشتنش توی اسانسور تازه خانم خانمها لبخند ملیحی هم روی لبهاشون بود بماند که چقد جوش زدم و چقد بابای زهرا رو بخاطر این بی خیالیهاش سر زنش کردمشكلك هاي كلفاز >>www.kalfaz.blogfa.com<<Orkut Scraps - Happy Birthday

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (0)