زهراسادات مهدویزهراسادات مهدوی، تا این لحظه: 13 سال و 11 ماه سن داره

خاطرات من و زهرا

شیطنت های زهرا

1390/8/20 16:12
نویسنده : مامان حمیده
218 بازدید
اشتراک گذاری

حرکتهای اکروباتیک ماشین سواریحالا کم کم به نه ماهگی زهرا سادات داریم نزدیک میشیم وشیطنت های شیرین و بیاد ماندنی زهرا که حالا میتونه با کمک چیزی از زمین بلند بشه که معمولا میز جلوی مبل ها بود که هر وقت میخواست دستش رو به میز بگیره رومیزی رو کاملا از روی میز میکشید و این شیطنت خاص خونه خودمان نبود رومیزهای خونه مامانی هم در امان نبودند .یکی دیگه از شیطنت ها موقعی بود که میخواستیم سر سفره غذا بخوریم که فکر میکنم خاص همه بچه ها باشه که دوست دارن سفره رو یه طرف خود بکشند و نتیجه آن ریختن تمام وسایل داخل سفره بود . شیطنت هایی مثل باز کردن دستمال توالت که خیلی جالب بود مینشست و با خیال آسوده دستمال رو باز میکرد و این من بودم که یع ربع وقت خودم رو به جمع کردن دستمال میکردم .ریختن کتابهای داخل کتابخانه و صحبت کردن با تلفن که یکی از بامزه ترین شیطنت های زهرا بود که کنترل تلوزیون و یا تلفن خانه رو بر میداشت و چنان با لغات خاص خود با تلفن صحبت می کرد که قند توی دل آدم آب می شد. خدا رو شکر بچه ها شیطنت های خاصی دارند که برای ما مامانها خاطره های جالبی هستند که شاید هیچ وقت از ذهن ما پاک نمیشه .

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (2)

مامان سارا
20 تیر 90 14:50
وبلاگتون مبارك مامان زهرا كوچولو من مامان سارا هستم. مي توني توي قسمت تنظيمات وبلاگ دختر خوشگلتو معرفي كني و حتي عكس قشنگشو براي معرفي بهتر وبلاگش بذاري. به وبلاگ سارا هم سري بزني شايد كمكت كنه. saranaderi.niniweblog
مامان فاطمه‌شهرزاد
20 تیر 90 14:52
باسلام خدمت مامان زهرا جون خدا حفظش كند لطفاً عكسهايي فاطمه سادات را هم بگذاريد و از طرف من يك بوس خوشگل ازش داشته باشيد