زهراسادات مهدویزهراسادات مهدوی، تا این لحظه: 13 سال و 10 ماه و 29 روز سن داره

خاطرات من و زهرا

شیطنت های ریز و درشت زهرا سادات

1392/1/23 19:00
نویسنده : مامان حمیده
149 بازدید
اشتراک گذاری

براتون بگم از شیطنت اونم از نوع خطرناک چند روز پیش که رفته بودیم خونه مامانی خاله ساره اینا هم اومده بودن عصر که همه میخواستن یه چرت بزنن که زهرا سادات و پارسا خوابشون نمیبرد و شیطنت ها شروع شد تا اینکه در حیاط رو باز کردن و رفتن تو حیاط بازی کنن که توپشون میره روی سایبون ماشین بابایی و چون ارتفاع زیاد نبوده زهرا سادات خانم از نرده میره بالا که توپ رو بیاره که یه دفعه من سر رسیدم و با صحنه وحشتناکی روبرو شدم و اون اینکه زهرا سادات اون بالا و تازه به حالت بدو میدوید که توپ رو برداره و من که اون پایین بودم پاهام سست شده بود که خدا رو شکر خطر از بیخ گوشمون رد شد و خانم خانما توپشو برداشت و اومد پایین و هنوز که یاد اون لحظه میوفتم بدنم میلرزه آخه من نمیدونم که این بچه های امروزی چه فکری میکنن که این همه شیطنت های جور واجور هر لحظه تن مارو میلرزونه

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (1)

عمو روحانی
21 اردیبهشت 92 16:13
پشت صحنه های عمو روحانی از فیتیله (به روز شد)